2009-05-04

4.mai: Mamma

Mamma er mamma. (Haha.) Hun ville ha meg til å fotografere blomst. Så da frøs jeg ned en gul tulipan i fryseboksen i går kveld..



Hun ble fornøyd, men jeg føler det er for lettvint. Det er et bilde av en blomst, ikke noe særlig mer. Jeg hadde andre idéer som krevde mer tid og ressurser, men når jeg tenker på det burde jeg ha lagt ned den tiden og den ekstra energien for å gjøre det spennende.

Nå kom jeg på et bilde av Gregory Crewdson, en fantastisk fotograf, som viser en dame som sitter i en seng og holder røde roser i hendene, i tillegg kan man se roser og jord som går i en slags sti fra stuen til soverommet hennes. Det er noe sånt jeg fikk lyst å gjøre egentlig.

Bildet jeg prater om finner du her.

2 comments:

  1. Ideen med å fryse ned blomsten var da grei nok.haham kanskje jeg skal begynne å fryse ned ting, gjøre dedt dødt, så knuse det etterpå, haha.men det var en litt kjedelig løsning på det hele er jeg enig i

    ReplyDelete
  2. really working this blog well - love it.
    i would like you to photograph your father :ø)
    d

    ReplyDelete