2009-05-05

5.mai: Alexander

Alexander er en klassekamerat. Han har vært i Afghanistan. For meg som aldri har vært noen annen plass enn i Europa virker Afghanistan ganske så eksotisk. Eksotisk, men sikkert mye sand og støv og terrorister og veldig varmt. Egentlig har jeg lyst å reise til Indonesia eller noe, der har de god kaffe. Og et fantastisk lys, ut ifra de bildene jeg har sett. Frodige skoger og kjempegod kaffe. Det hadde vært et fint sted å slå opp en hengekøy.

Se som jeg roter meg bort. Alex ville ha at jeg skulle fotografere noe opp-ned, men at bildet ikke skulle se ut som om det var opp-ned.



Slik så verden ut opp-ned idag. Hadde god tid idag, i går var det ganske kaos. Så det er vel noe med at når jeg får god tid til å jobbe med noe så blir det bedre. Såpass enkelt kan man se på det.

2 comments:

  1. Ddu ska vell ikkje verme te Australia heller? :)

    ReplyDelete
  2. Høres både fristende og dyrt ut. New Zealand frister kanskje enda mer..

    ReplyDelete