2009-08-23

Hva skal vi med titler uansett?

Tilbake i fotomodus, etter en uke i dvale. Har sakte men sikkert fått i gang prosjektet "Forlatt øyeblikk" igjen, som jeg drev mest med i perioden februar-mai tidligere i år. Det startet opp med at jeg tok bilder ut bussvinduet mens jeg reiste til og fra skolen og andre steder. I tillegg kombinerte jeg bildene med forskjellige tekster, veldig korte noveller, inspirert av Kim Hiorthøy. Nå har altså prosjektet bare fortsatt; boken som ble produsert ser jeg bare på som en skisse nå. Et utgangspunkt. Et utvalg fra prosjektet finner du på nettsiden min og i tillegg legger jeg ut et helt ferskt et lenger nede her.


Diverse begivenheter fra Solåsveien 20 & omegn


Pro-Ject RPM 1 (Den nye vinylspilleren min)



David reiser til Tyskland


Airport rock'n'roll


Forlatt øyeblikk


Public Enemies

No comments:

Post a Comment