2009-09-05

Google Analytics

På tide å analysere litt med Google Analytics her. Noen pussige detaljer jeg har lagt merke til angående menneskene som besøker nettsiden min:

- I Kina bruker de god tid. De to kineserne som har besøkt nettsiden min har i gjennomsnitt vært innom i 19 minutter og 20 sekunder. Det er desidert best i klassen. I gjennomsnitt er folk innom i 3 minutter og 16 sekunder.
- Alt i alt har nettsiden min blitt sett med 16 forskjellige skjermoppløsinger (!), men betryggende nok bruker de aller fleste 1024x768 eller større.
- De aller fleste bruker Lyse som nettverk.
- 33% av besøkene har kommet seg direkte til nettsiden min uten å trykke på en link.

Det jeg liker minst å se er at ca 24% av de besøkende ikke klikker seg videre noe sted, de er med andre ord bare innom én side (Noen som har noen gode forslag til hvorfor?) Kan trøste meg med at 33% av de besøkende er innom 20 sider eller flere.

No comments:

Post a Comment